Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και εξαιρετική απήχηση το πρώτο εβδομαδιαίο 100% Broadcasting, η Web TV που δημιούργησε το 100% Hotel Show, συστήνοντας στο κοινό τις τρεις εκπομπές με τις οποίες προσφέρει εξειδικευμένο ενημερωτικό περιεχόμενο στους επαγγελματίες του Τουρισμού.
Το 100% Broadcasting, από την πρώτη ήδη εμφάνισή του, κατέθεσε το “στίγμα” του καλύπτοντας εξειδικευμένη θεματολογία και δημιουργική ανταλλαγή απόψεων, ενώ κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εκπομπών του, διερευνήθηκαν ζητήματα και προέκυψαν αξιόλογα και χρήσιμα συμπεράσματα για τα Ξενοδοχεία και την προετοιμασία τους για την επερχόμενη τουριστική σαιζόν.
Αναλυτικότερα:
100% Trends & Innovations
Το θέμα του πρώτου session ήταν “Πώς επηρεάζεται η Αρχιτεκτονική και το Design των Χώρων Φιλοξενίας από τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία”, και φιλοξένησε τους Λουκά Μπομπότη (Bobotis+Bobotis Architects), Μαίρη Σφυράκη (ATN Constructions) και Βασίλη Καραβά (Airtec).
Κατά τη διάρκειά του, δόθηκαν απαντήσεις στο Γιατί πρέπει τα ξενοδοχεία να επενδύσουν σε μια ανακαίνιση και στο Πώς μπορεί να γίνει αυτό, ιδιαίτερα εν μέσω των επιπτώσεων που δημιουργεί ο covid, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των επισκεπτών χωρίς να χαθεί η αίσθηση της φιλοξενίας και η χαρούμενη διάθεση που (πρέπει να) συνοδεύει τις διακοπές. Παράλληλα, αναφέρθηκαν οι νέες τάσεις που δημιουργεί η πανδημία στη Μελέτη και τη Σχεδίαση Χώρων Φιλοξενίας, ενώ μεταφέρθηκε και το “κλίμα” που επικρατεί στον κλάδο αυτή τη στιγμή, σε ό,τι αφορά Ανακαινίσεις και Κατασκευές Ξενοδοχείων.
Δείτε το βίντεο από το 100% Trends & Innovations
100% Hospitality Person
Καλεσμένος στο δεύτερο session ήταν ο κύριος Μιχάλης Τοανόγλου, Καθηγητής Τουρισμού SIHOM στο Πανεπιστήμιο Woosong στη Nότια Κορέα. Η εκπομπή ασχολήθηκε με την πολυδιάστατη επαγγελματική του διαδρομή στον χώρο του Τουρισμού (από Στέλεχος και Επιχειρηματίας της δράσης έως Ακαδημαϊκός, ενώ ενδιάμεσα “έτρεξε” στην πράξη και DMO) και διερεύνησε τον ρόλο που αυτή διαδραμάτισε στις σημερινές του απόψεις για τρέχοντα ζητήματα που επηρεάζουν το εγχώριο τουριστικό προϊόν, όπως το (εξαιρετικά επίκαιρο) DMO (Destination Management Organization) και η Τουριστική Εκπαίδευση στην Ελλάδα.
Επίσης, ο κύριος Τοανόγλου ανέλυσε την ιδέα πίσω από την ομάδα Flatod-19 (όντας ο ίδιος εκ των ιδρυτών της), και τις απόλυτα ρεαλιστικές, όσο και επίκαιρες προτάσεις της όσον αφορά τη διαχείριση προορισμών σε περιβάλλον Covid-19, ενώ στη συζήτηση παρενέβη και ο κύριος Δημήτρης Βασιλείου, συνιδρυτής του Flatod-19.
Δείτε το βίντεο από το 100% Hospitality Person
100% Tourism Destinations
Οι οικοδεσπότες του τρίτου session, Δημήτρης Αντωνάκος (Demand Fairs & Media) και Δημήτρης Βασιλείου (Flatod-19) υποδέχθηκαν την Πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, η οποία περιέγραψε όσα έχουν ήδη γίνει και όσα σχεδιάζονται για τον ελληνικό Τουρισμό και τη Διαχείριση Προορισμών, τονίζοντας την ανάγκη για προετοιμασία του κλάδου για τη νέα χρονιά με θετική ματιά, καθώς και τον Πρόεδρο της ΠΟΞ Γρηγόρη Τάσιο, που αναφέρθηκε στα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν στον κλάδο της Ξενοδοχίας λόγω του Covid-19 και στο πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν, ενώ ενημέρωσε το κοινό για τις σκέψεις της κυβέρνησης που αφορούν την εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού ξενοδοχείων. Παρέμβαση έκανε ο Αντιπρόεδρος του European Hotel Managers Association Παναγιώτης Αλμυράντης, ο οποίος περιέγραψε τον Παλμό της Ευρωπαϊκής Τουριστικής Αγοράς για το 2021 παρέχοντας εξειδικευμένες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία όσον αφορά τα δεδομένα, τις προβλέψεις, καθώς και τις προθέσεις των τουριστών, ενώ η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την εκ νέου παρουσία του Καθηγητή Τουρισμού Μιχάλη Τοανόγλου, ο οποίος ανέλυσε την άποψή του σχετικά με την ανάγκη βελτίωσης του τουριστικού μοντέλου, με βάση την (πλούσια) εγχώρια, αλλά και διεθνή εμπειρία του.